Po obdržaní vašej objednávky vám obratom dáme (emailom alebo telefonicky) vedieť výšku
poštovného vzhľadom na váhu a hodnotu objednaného tovaru. Tovar posielame
poštou na dobierku, prípadne kuriérom na dobierku. Po vašom potvrdení zásielky vám tovar
zašleme do 5 – 10 prac. dní. Po potvrdení zásielky sa kupujúci zaväzuje, že tovar
zaplatí vrátane prepravných nákladov podľa platných obchodných podmienok. Kupujúci tovar
zaplatí pri prebratí zasielky poštovnou alebo kuriérnou dobierkou, prípadne
bankovým prevodom pred odoslaním tovaru. V každej zásielke s objednaným tovarom bude
priložený doklad z registračnej pokladne alebo faktúra. Predávajúci si vyhradzuje
právo na zmenu cien tovaru. Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola
uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
Dodanie tovaru
Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu:
poštou
kuriérom
prípadne inou formou prepravy
Vždy hľadáme najvýhodnejší spôsob prepravy. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť
predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie.
Platobné podmienky
Pri nákupe prostredníctvom e-shopu Tatrapet nie je stanovená minimálna cena jedného nákupu.
Predávajúci umožňuje kupujúcemu a kupujúci je oprávnený zvoliť si pri zadávaní objednávky jednu z nasledovných možností spôsobu úhrady kúpnej ceny tovaru a ostatných nákladov s tým súvisiacich:
hotovostná platba pri prevzatí tovaru priamo na prevádzke predávajúceho pri osobnom odbere alebo od kuriéra pri dodávaní tovaru,
bezhotovostná platba pri prevzatí tovaru priamo na prevádzke predávajúceho pri osobnom odbere alebo od kuriéra pri dodávaní tovaru prostredníctvom platobnej karty akceptovanej predávajúcim,
online platba kartou (cardpay),
úhrada faktúry na účet predávajúceho v prípade vystavenia faktúry.
Pokiaľ si kupujúci v prípade donášky na ním určený čas zvolí hotovostnú alebo bezhotovostnú platbu pri prevzatí tovaru a platba sa v dôsledku jeho neprítomnosti neuskutoční, má predávajúci právo spoplatniť ďalší výjazd kuriéra za účelom prevzatia platby za dodaný tovar sumou 5,-eur.
Predávajúci je oprávnený požadovať od kupujúceho zálohovú alebo inú obdobnú platbu. Predávajúci je oprávnený požadovať uhradenie celej kúpnej ceny a ostatných nákladov ešte pred odoslaním tovaru kupujúcemu. Uvedené oprávnenia je predávajúci oprávnený využiť najmä, avšak nie výlučne v prípadoch, ak si objednáva tovar kupujúci, ktorý už v minulosti bezdôvodne neprevzal dodávaný tovar. V prípade, ak je tovar doručovaný kupujúcemu opakovane alebo iným ako dohodnutým spôsobom z dôvodov na strane kupujúceho, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s týmto opakovaným alebo iným spôsobom doručenia.
Po uhradení celej kúpnej ceny a ostatných nákladov vystaví predávajúci kupujúcemu o uhradení daňový doklad, ktorý kupujúcemu zašle elektronickou poštou, prípadne iným spôsobom, o ktorý požiada kupujúci. V prípade platby pri osobnom odbere alebo pri platbe kuriérovi odovzdá daňový doklad predávajúci kupujúcemu pri odbere tovaru.
Predávajúci si dovoľuje týmto upozorniť kupujúceho na možnosť výskytu odchýlky pri zaokrúhľovaní konečnej sumy objednaného tovaru spôsobenú softvérovým systémom, pričom sa jedná o zaokrúhľovanie smerom nahor i nadol. Všetky odchýlky, ktoré sa vyskytnú pri takomto zaokrúhľovaní, a sú v neprospech kupujúceho, sa budú riešiť individuálne a to na základe požiadavky kupujúceho.
Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru na kupujúceho.
Vrátenie tovaru
Zakúpený tovar je možné vrátiť predávajúcemu bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od
prevzatia tovaru kupujúcim. Tovar musí byť nepoužitý, kompletný,nepoškodený a
v nepoškodenom obale s priloženým dokladom z registračnej pokladne, záručným listom a
návodom na použitie. Tovar vo vlastnom záujme pošlite doporučene a poistený. Náklady za
dodanie tovaru sa nevracajú. Peniaze pošleme na účet, prípadne na adresu kupujúceho.
Reklamácia
Záruka na tovar je 24 mesiacov podľa platných predpisov SR. Pre uplatnenie reklamácie
tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú
žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Zároveň musí byt priložený aj bloček z
registračnej pokladne alebo faktúra.Reklamácia v záručnej dobe je bezplatná.Reklamácia
je vybavená do 30 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru.Reklamácie sa nevzťahujú na
tovar,ktorý bol poškodený nesprávnym používaním, mechanickým poškodením alebo
používaním v nevhodných podmienkach alebo nedodržaním návodu na používanie.
Reklamácie sú vybavované v súlade s Občianskym zákonníkom SR.
Pri všetkých sťažnostiach a sporoch vyplývajúcich z reklamácií, sa postupuje podľa
Reklamačného poriadku, Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.
9.5367431640625E-7 - header 0.00054287910461426 - header-2 0.014277935028076 - before menu 0.24390292167664 - menu 0.24522280693054 - mobilemenu 0.24654579162598 - footer