Predávajúci:
TATRAPET s.r.o.
Nám. Osloboditeľov 75/14,
031 01 Liptovský Mikuláš
IČO: 56413751
DIČ: 2122302754
IČDPH: SK2122302754
E-mail: tatrapet@tatrapet.sk
Telefonický kontakt: 044/5522946
Kupujúci:
Akákoľvek fyzická a právnická osoba.
Tovar si môžete objednať:
Po obdržaní vašej objednávky vám obratom dáme (emailom alebo telefonicky) vedieť výšku poštovného vzhľadom na váhu a hodnotu objednaného tovaru. Tovar posielame poštou na dobierku, prípadne kuriérom na dobierku. Po vašom potvrdení zásielky vám tovar zašleme do 5 – 10 prac. dní. Po potvrdení zásielky sa kupujúci zaväzuje, že tovar zaplatí vrátane prepravných nákladov podľa platných obchodných podmienok. Kupujúci tovar zaplatí pri prebratí zasielky poštovnou alebo kuriérnou dobierkou, prípadne bankovým prevodom pred odoslaním tovaru. V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložený doklad z registračnej pokladne alebo faktúra. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru. Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu:
Vždy hľadáme najvýhodnejší spôsob prepravy. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie.
Zakúpený tovar je možné vrátiť predávajúcemu bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru kupujúcim. Tovar musí byť nepoužitý, kompletný,nepoškodený a v nepoškodenom obale s priloženým dokladom z registračnej pokladne, záručným listom a návodom na použitie. Tovar vo vlastnom záujme pošlite doporučene a poistený. Náklady za dodanie tovaru sa nevracajú. Peniaze pošleme na účet, prípadne na adresu kupujúceho.
Záruka na tovar je 24 mesiacov podľa platných predpisov SR. Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Zároveň musí byt priložený aj bloček z registračnej pokladne alebo faktúra.Reklamácia v záručnej dobe je bezplatná.Reklamácia je vybavená do 30 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru.Reklamácie sa nevzťahujú na tovar,ktorý bol poškodený nesprávnym používaním, mechanickým poškodením alebo používaním v nevhodných podmienkach alebo nedodržaním návodu na používanie. Reklamácie sú vybavované v súlade s Občianskym zákonníkom SR. Pri všetkých sťažnostiach a sporoch vyplývajúcich z reklamácií, sa postupuje podľa Reklamačného poriadku, Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Kupujúci - spotrebiteľ - má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom na vedúci@tatrapet.sk ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_en. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.